4 de marzo de 2009

Arte de Andres Rabadan



Dentro de poco se estrenará la película sobre el famoso "Asesino de la Ballesta" producida por Nanouk Films y dirigida por Ventura Durall como su primer largometraje. Aquí podéis ver el trailer de la película y la intro del documental que también ha preparado la productora. Y qué tiene esto que ver conmigo?!
Pues una de las particularidades del protagonista de la película, el "Asesino de la Ballesta", es su pasión por el dibujo, a bolígrafo. Pues necesitaban que alguien les hiciera un par de dibujos con su estilo y su técnica para que después salieran en la película. Y aquí es donde entro yo... Aquí arriba tenéis uno de ellos hecho por mi basado en el arte de Andrés Rabadán y que podréis ver en la peli.


3 comentarios:

danimaginat dijo...

Curiós veure't imitar un estil que jo considero de tio una mica matat. Però resulta que hi ha un il·lustrador que dibuixa exclusivament d'aquesta manera amb boli bic: http://historietistagandul.blogspot.com/2009/06/dos-primeros-sintomas.html
Aquest però, no està a la presó.

danimaginat dijo...

Curiós veure't imitar un estil d'un conegut meu il·lustrador:
http://mapinguari-historieta.blogspot.com/
Aquest home però, no està a la presó.

Aleix Gordo Hostau dijo...

Bé, no l'imito en general ni en concret més que en un cas determinat on em van encarregar un parell de dibuixos que sortirien a la pel.lícula sobre Andrés Rabadán! Crec que en la entrada de blog s'entén prou bé...

Pd: I poca broma amb lo de "matat" perque aquest senyor (l'Andrés Rabadán) no té cap mena de formació artística i jo l'hi he vist uns quants originals que no están gens, però gens malament! amb una feina a dos colors que al.lucines... bé, tampoc té res més a fer!
Pd: espero que els dos missatges no siguin spam per colar-me els links... és un pèl sospitós!